Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

i kortaste laget

Publicerad 2008-12-15 08:42:00 i Allmänt,

Fy vad helgen rusade iväg. Men det är väl inte så konstigt när man bara har en ledig dag. I fredags var jag på julfest på gamla jobbet. Det var trevligt precis som förra året.  Jag fick mig allt en liten julpuss. Och julklappar! Jag kanske skulle ha sparat ett paket till födelsedagen... Hur många paket får jag då liksom? Ingen är här. Jag kommer väl sitta själv här i ensamhet och fira mina 25 år. Men jag ska i alla fall ha litet kalas på onsdag.

Lördagen tillbringades på jobbet i fullständig stress. Ändå gick dagen långsaaaaamt. Kanske för att jag längtade efter kvällen, för då vankades det utgång med Frickan. Vi åt lasagne men jag kände inte smaken på grund av min fina förkylning. Nu är det typ fem och en halv vecka som jag snorat på. Sedna gick vi till Blue Moon. Jag lyckades få mig en liten snyting på läppen och har ont än idag.

Igår var enda lediga dagen och då åkte jag hem till lilla skruttan och julfikade. Hennes mamma är en höjdare på att baka!

Frukosten är uppäten och ännu en arbetsdag väntar. Jag förstår inte vart all fritid tar vägen...

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2008-12-15 20:34:18

Puss och snyting på samma dag... oj oj oj! Ta hand om dig vännen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela