Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

ducoral 2

Publicerad 2008-08-14 07:37:10 i Allmänt,

Så då var andra dosen avklarad. Det blev inte lika mycket läskbubbel den här gången, rörde om ordentligt innan jag svepte glaset. Borde börja ta mina malariatabletter också, hade ju varit bra om jag tar dem samma dag som Julia så vi kan påminna varandra... Men jag vet ju inte när hon tar. Imorgon är i och för sig sista dagen för mig att ta en tablett om jag nu ska åka nästa fredag. Det värsta är att jag råkade växla in för mycket pengar och sitter nu med ett tomt bankkonto och har inte hämtat ut fler askar än. Hoppas jag får råd på någon vänster, en snäll mamma eller bror kanske? Det är tufft att åka 5 dagar före löning...

Snart åker jag oh my...

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2008-08-14 07:47:12

ha en fin dag :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela