Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

antligen framme

Publicerad 2008-08-26 19:24:14 i Allmänt,

Jag har rest i 24 timmar, antligen ar jag pa hotellet. Fick min forsta kalla dusch av ca 90 och snart vantar en middag pa swahilivis. Kanner mig makta bortkommen och trots att Julia tar val hand om mig sa ar allt ganska omtumlande. Ska jag verkligen vara har i typ 3 manader? Kanns valdigt underligt! Men det ska nog bli bra. En massa afrikaner i alla fall, en massa fuktig luft och en otroligt vacker utsikt! Horde ryktesvagen att jag ska hamna i restaurangen som servitris! Gaaahhhh what!? Naval det loser sig, chefen kommer imorgon. Imorgon ska vi dessutom till Stonetown, Julia behover gora sin shoppingrunda.

Ikvall efter mat och akrobatshow ska vi dra till Cholos, dar hoppas jag pa att fa en harlig fruktdrink och se nagra bekanta ansikten. Kanns langt bort fran "tryggheten" i den har delen av Nungwi.

Och just det ja, har foljt en svensk tjej som bor har pa zanzibar, ganska lange via internet. Gissa som satt bredvid mig pa planet idag? Sinnes.

And non-swedish then:
After 24 hours of travelling I finally arrived to the hotel. There is a lot of new things to look at an I realized that I'm going to have at least 90 cold showers before I get back home again. That's nothing huh! I'll get used to it. Julia is taking good care of me and I will soon get my first swahili dinner. After that there is a acrobatic show here at the hotel. Then we will go to Cholos, the famous bar at the beach close to the hotel I stayed at last year. Hope to see some old faces there. Tomrrow we will go to Stone town so Julia can do some tourist shopping,

I also heard that I'm going to be a waitress.

TC and stay on line on msn, you wont know when I pop up!

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2008-08-26 21:07:32

åh va skönt att du kommit fram nu kattis! hoppas du får det jätteskönt, långt där borta!

kramar från mia och lovis.

Postat av: evis

Publicerad 2008-08-26 21:47:55

Heej stumpan!

Gött att du kom fram välbehållen :) Känns inte som att du är ett dugg långt bort. Än iaf. Har nog inte fattat det. Ha en underbar dag så haffar jag dig säkert här nån dag! Kraaamen :)

Postat av: Frickan

Publicerad 2008-08-26 22:23:29

Ja guuud va skönt att höra att du kom fram som du skulle. Jag har inte lyckats logga in på din internetbank och jag har gått vidare till en andra arbetsintervju. Så forsätter att hoppas! Njut av fruktdrinkarna! PUSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela