Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

och så var det ju det där med våren

Publicerad 2012-04-20 22:21:14 i Allmänt,


Den långa vägen hem.


Milian smet upp på ängen. Oändligt med gnistrande, otrampad snö.


När orken tar slut vilar vi lite.


Jag sydde en mössa och såhär blev det. Sömmarna är galna, alla bitar sitter inte på rätt plats och vissa sitter på tvären. Mitt första syförsök sedan grundskolan (förrutom alla gardiner) och beskrivningen hämtade jag på den här underbara bloggen: http://hostlycka.blogspot.se/2012/03/monster-till-kattmossa.html

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-04-21 19:43:01

Kul att se dig igen. Det var jättelänge sen sist känns det som.



Den ser jättefin ut! Roligt att du syr. Det gör jag också.

Postat av: Kat

Publicerad 2012-04-21 20:24:38

Jag syr inte men jag försöker :) Det var längesedan sist, det har du rätt i. Och jag har hamnat utanför Luleå och du i Umeå!

Postat av: Vilda barn

Publicerad 2012-05-25 01:47:16

Ååååh gud vad fiiin den blev!!! Så roligt att se att någon har gjort den! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela