Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

resten av söndagen

Publicerad 2009-03-01 20:39:52 i Allmänt,

Blev en toktrevlig stund med min vän frickanflickan idag. Vi tog fika på Waynes och sedan en till på Subway. Sedan blev det promenad hem eftersom jag aldrig lyckas passa bussarna. På vägen hem såg jag ett par nerbajsade kalsonger under en parkbänk, i övrigt var det härligt med en promenad.

Jag har köpt två trevliga böcker idag " Världen i ett nötskal", med en massa snabbinfo om alla länder, och "1000 places to see before you die", en bok om en massa tips om ställen värda ett besök. Superfint. Och så har jag lärt mig att en atoll är ett ringformat korallrev som sticker upp ur havet och helt eller delvis innesluter en lagun. Typiskt bra att veta!

Nu är La Fleur på besök. Han har fått glass och tittar nu på fotboll. Det är nice. Men han säger att jag ser ledsen ut. Alla gör det nu för tiden. Why? Kanske för att jag är i 25-årskris. JAg och frickan har i alla fall bestämt att när jag är 30 ska jag starta mitt företag. Men innan dess då? Det kliar i resehjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela