Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

update

Publicerad 2009-07-15 19:53:06 i Allmänt,

Helgen spenderades i Stockholm med min vapendragare Frickan. Vi turistade lite och gick och åt middag på Chakula där de har underbart god afrikansk mat. Vi skulle bli 3 som gick dit men det slutade med 7 pers som åt och drack gott. 

Veckan har varit seeeeg. Jag är så trött hela tiden. Tar mig inte upp ur sängen på morgonen och någon har stulit hatten till mina ventiler på cykeln. Så det är ingen luft i cykeln, inte i mig heller... Men igår var ex-sambon här och gjorde lite typiska sambo-grejer. Skruvade och donade! Så nu börjar lägenheten se ut som ett hem. Kanske lite tokigt efter att ha bott här i ett halvår och bara ska bo kvar ett halvår. Men jag vantrivdes och kände att jag kommer behöva ett hem i höstmörkret när det kommer.

Förövrigt vill jag ha semester! Jag måste sluta med det där timanställningstramset. Men å andra sidan så har jag ju fina förmåner på jobbet. Som att åka till Tanzania med Zanzibar i en månad. Hela oktober kommer bli såååå kul. Men avslappnande? Det vet jag inte riktigt...

Du Ingrid, tror du någon av grabbarna i snickeriet skulle kunna spänna upp några kanvas på ram åt mig? Det är lite dyrt med ramverkstad...

Nu ska jag avsluta min härliga middag (Havregrynsgröt med kokosflingor, Skogaholmslimpa med ost och Earl Grey-te)

 Kattis med vapendragare.

Kommentarer

Postat av: Ingrid

Publicerad 2009-07-17 07:08:18

Jag vet precis vad du menar med seeeegt! Jag och Christina går på semester idag, friheten hägrar, vad vi har väntat. Betr ramarna så kan du väl kontakta Lasse på snickeriet, han börjar jobba på måndag.

Ha det bra!

Kram Ingrid

Postat av: mia

Publicerad 2009-07-17 20:14:28

men vaddå äter du havregrynsgröt med kokos på?!? måste testa :) men vad jag oxå måste är att åka tebax till tz o znz snaaaart!!! snackade m en kvinna i butiken igår som precis hade kommit hem frå Dar...gissa om man längtar tebax då..typiskt att det är så långt och lite dyrt att flyga annars så hade vi kanske kunnat dra iväg på en weekend ;)

kram pårej

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela