Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

födelsedagsmiddag

Publicerad 2009-07-09 19:57:58 i Allmänt,

Igår blev det indisk födelsedagsmiddag hos käre brasse-daniel och hans tjej som stått i köken hela dagen! Det var dundergott och jag blev mätt mätt mätt. Vi roade oss med att titta på Ika i rutan. Åhhhh så bra hon är!

Idag var det först problemlösardagen på jobbet. Sedan hittade jag fler problem... Som förblev olösta. Jag hoppas på en bättre dag imorgon! Som tröst för dagens krångel blev det mat från Burger King. Jag och ex-sambon slog på stort med andra ord för sen blev det fika hos fotografen (Som förövrigt är kameralös). Jag kanske borde börja träna. Och ja det ska jag banne mig! Tänkte köpa halvårskort på Lögarängen till månadsskiftet.

Imorgon är det fredag. Det ska firas med buller och bång! Eller ja... Jag ska då sova ordentligt. Längtar redan.

Om ex-sambon kunde få tummarna ur så att han kan skjutsa hem mig från Fotografen... Vill hem och bara slappna av.

Här får man mest bara pikar för att man är tjock och otränad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela