Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

cider

Publicerad 2009-07-18 14:02:16 i Allmänt,

Det är lördag och klockan är 13.54, det firar jag med en smultroncider. Det är så gott att dricka när det är lite förbjudet, vilket jag sagt så många gånger förut.

Jag är lite sommarfin med en klänning som jag alltid hade på mig på Zanzibar. Det känns skönt och bra. Snart åker jag igen..ååååhhh ska bli så kul! Mia-gumman du ska inte åka dit samtidigt? Oktober. Jo, det är klart du ska! 

Nu ska jag och La Fleur snart gå ner till bolaget innan de stänger. Sedan vet jag inte vad som händer. Jag hörde något om en sommarfest. Jag vill grilla en majskolv och en haloumi-ost. That's all I want for today!

Så här blå är jag idag men med längre hår. Och utan Mina. Åhhh saknar....

Kommentarer

Postat av: 100

Publicerad 2009-07-18 19:31:45

haha I wish!!! lakini hamna pesa...men det blir nog lite senare, vid eller efter årsskiftet! men fy faaan vad jag längtar ner!! heeelt galet! tänk dig bara den fryade fisken, stuvad kassawa, biriani, savanna, kili, mango aaaaaaaaaaaaaa fy fan så gott!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela