Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

tomat

Publicerad 2008-09-07 10:23:23 i Allmänt,

Igar jobbade bade jag och Julia eftermiddagsskiftet sa vi begav oss till stranden vid Nungwi inn, thats the best beach! Dar ar inget sjogras och det ar inte sa manga askadare som om man gar till stranden vid Cholo's. Vi solade och madde gott trots att det var mulet,nar det borjade regna pa oss gick vi till Langi Langi och fick oss en fiiiiin milkshake. Sele tog val hand om oss och bjod in oss till en matlagningskvall pa hotellet. Tanken var att vi skulle gora det idag men vi upptackte att jag jobbar kvallsskift. Sa nu ar jag pa Langi Langi for att meddela att vi vill komma imorgon istallet. Ska bli kul! Onskar verkligen att jag fick jobba har istallet...
Pa jobbet ar det lite besviket just nu. Chefen sager att han ska overvaka mig den har manaden och SEN om jag gor ett bra jobb ska han belona mig med fickpengar. Det var DEFINITIVT inte dealen fran borjan. Sa jag ska forsoka reda ut det men jag blev makta irriterad. Julia ar kraftigt less pa att vara har sa jag forsoker att halla en positiv anda sa att det blir uthardigt. Pa onsdag ska vi aka till Jambiani och turista, ta in pa ett hotell 2 natter och bara njuta. Ska bli sa skont!

Igar efter jobbet sa fragade Yussuf om jag ville folja med till Cholos, jag tackade ja, men det blev en himla lustig kvall. En klient fran hotellet akte ocksa med och sen sa bar det av pa bilrunda till en massa olika lokala barer for att till slut sluta pa Cholos anda, men da var det dags att aka hem for Yussuf.

Efter solen igar sa ar jag inte langre caramello utan tomatoe big time! Fy pa mig, pappa du skulle skammas.

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2008-09-07 11:48:34

Suck!

Vad gör man, barn är visst alltid barn.

Vi har ju pratat om solen sen du kunde gå.

Kramar

Pappa

Postat av: Frickan

Publicerad 2008-09-07 22:17:14

Övervaka dig en hel månad, vad är det för stil! Matlagningskväll låter grymt kul däremot! Du får visa dina kunskaper när du kommer hem sen. PUSS!

Postat av: Adde

Publicerad 2008-09-07 23:46:24

Vad irriterande angående pengarna! Jaja, ge dig på honom med din vrede så ska det nog ordna upp sig.

Skönt att du har det bra i övrigt :D Ha det så bra, haj haj!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela