Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

klicka pa bilderna for att se storre

Publicerad 2008-09-03 17:57:26 i Allmänt,

 Yussuf, min underbara kollega pa Nungwi Beach inn. Dricker banan- och chokladmilkshake

 Har ar Cholo's, ser helt annorlunda ut nattetid. Och luktar weed langa vagar, men underbart ar det.

 Det har ser jag varje dag...

 No words...

 Milkshake med mango och jordgubb. Tillsammans med Yussuf.

 Mamma, den har bilden ar till dig. tagen fran nya bygget pa LangiLangi. For er andra - det ar hotellet vi bodde pa i november.

 Matembwe eller hur det nu stavas.


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-09-03 21:24:53

Fy helvete! Din lilla lilla fiisunge. Jag vill också vakna till palmer, vit sand och turkost hav! Fyyyyyyyyyy faaaan va bra du verkar ha det! Kraaaam :)

Postat av: lilla evis

Publicerad 2008-09-03 21:26:02

det där innan var från mig ja... förlåt de många svordomarna :)

Postat av: Luleborna

Publicerad 2008-09-19 21:53:44

Hej på dej, hoppas att du har det underbart, att det är lika bra som paradisbilderna som du lägger upp!! Johan har bara en fråga: Vem är det du saknar? ;)Ha det/Louise

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela