Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

ensam

Publicerad 2008-09-14 10:01:51 i Allmänt,

Nu har Julia akt och lamnat mig kvar ensam har. Jag kommer sakna henne. Har aldrig traffat en manniska som det ar sa avslappnat att bo ihop med. Nu ska jag bo med Elmina och det ska bli en upplevelse i sig.

Igar jobbade jag hela dagen. Det var ett tufft pass. Jag hade inte mycket somn fran natten och hela min kropp varkte, mage, axlar, rygg och bihalor. Idag ar det lite battre men jag ska forsoka fa mig en massage idag. Ni kan tro att det ar daliga arbetsstallningar har och tyvarr sitter jag fast 8 timmar i strack vid datorn, 6 dagar i veckan. Men jag ska inte klaga, jag har ju sol, varme och sand.

Pa kvallen gick vi till Cholo's for att saga hejda. Tyvarr blev det bara jag och Julia, hon hade nog vantat sig ett storre hejda. Men hon fick den storsta chokladtartbiten man kan tanka sig fran mig och Sele.

Idag jobbar jag till 15.30 och jag har en hel del att gora, men samtidigt sa ar datorn sa slo sa det ar pole pole som galler i Afrika. Planer for eftermiddagen? Har inga. Nice.

Jag tanker pa nagon dar hemma sa mycket att jag nastan spricker av fortvivlan... That was not the plan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela