Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

att bo med en Zanzibari

Publicerad 2008-09-19 21:44:29 i Allmänt,

Jag har lart mig en hel del nya saker genom att bo ihop med Elmina nagra dagar. Allt gar valdigt bra men jag har upptackt att hon inte sitter pa toa trots att det gar, istallet lyfter hon pa ringen. Kissar hon pa kvallen sa spolar hon inte och hon anvander inte heller toapapper. Det gor val ingen afrikan, varfor anvanda toapapper nar det finns vatten. Hon hade ont i ogat har om dagen och som medicin mot det droppade hon lite modersmjolk fran nagon mamma i ogat. Det hjalpte. I ovrigt ar hon snall och jag har fatt lana hennes hink sa nu har jag tvattat i mangder.

Angaende framtiden verkar det nu finnas 2 alternativ for mig.
Alt 1: Aka hem nagon gang i borjan pa november, slutet pa oktober. Stanna hemma 3 veckor aka ner hit, jobba over hogsasongen och gora en till safari i februari.
Alt 2: Aka hem och jobba med resebyran.

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela