Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

arg

Publicerad 2008-11-10 09:55:55 i Allmänt,

Jag tror att jag har hojt rosten for forsta gangen idag, sedan jag kom hit. jag ar rent ut sagt pissforbannad och det jobbiga ar att jag maste halla det inne. Hade jag kunnat hade jag banne mig varit i slagsmal just nu!

Fan. Alttsa. Ahhh. Igar kvall sa sa var nye receptionist att han maste aka till Stonetown idag och vara ledig imorgon. Fine sa vi. Elmina gick aven med pa att han kunde aka vid tolvtretton. Men han skulle jobba morgonpasset. Sa imorse gick jag till receptionen, oppnade, tog hand om alla morgonrutiner. Ingen Katema. Det slutade med att jag fick ringa till Elmina och saga att jag var ensam. Hon hoppade snabbt upp ur sangen och var pa plats efter en stund. Vid tiotiden dok Katema upp. Jag fragade vart han varit och han drog nagon satans rovarhistoria om att han gjort upp med Elmina att hon skulle tacka for honom till 10 och att han sedan skulle aka igen vid 12. Jakla skitstovel. Och nar han pratade med mig kunde han inte halla ogonen oppna och han var inte nadig. Sa att jag inte ville lyssna pa honom och att det har var bestamt. Nu sitter han i baren. Jag tror starkt pa att han var full! Han har varit har en vecka.

Fan vad arg jag blir. Och Elmina sager bara ' It's ok. It's ok.' Bara for att hon vill slippa bak och inte vill vara besvarlig. Jag blir arg pa henne och jag blir arg pa grabbarna for att de utnytjar henne for att hon ar kvinna och for att hon ar snall. Jag sager till henne att hon maste sta pa sig, sta for sin ratt. Inte bara svalja allting. Hon sager att hon inte kan. Och hon ar sa ledsen for att jag ska aka for sedan blir hon ensam kvinna har eftersom Roselyn inte kommer tillbaka. Ah alskade Elmina, jag hoppas verkligen att du hittar ett battre jobb.

Satans Katema. Jag hoppas hans dagar pa har ar raknade.

Nu ar klockan 12 och jag kokar fortfarande. Dessutom ar det svinvarmt och jag svettas till och med fran knaskalarna!
Och vet ni. Inatt vaknade jag av att jag fick kramp i vanster vad och i hoger.... Knaskal! Halla! Ar det ens mojligt? Ont som satan gjorde det i alla fall. Och an gor det ont. Jag som aldrig brukar fa kramp.

Kram kram

Och fan vad han korde over mig! Ingen respekt och vanskap dar inte. Alltsa. Jag fragade snallt och han borjade argumentera direkt. Och sedan sa han att har pa hotellet jobbar vi i team-work och att jag inte fattar vad det innebar!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-11-10 10:21:04

Varför ska vi tjejer vara så förbannat duktiga och ansvarsfulla hela tiden? Förstår att du kokar. Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela