Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

Addis

Publicerad 2008-11-16 19:29:12 i Allmänt,

Hej allihopa. Nu ar jag i Etiopien. Klockan ar typ halv tjugotva och jag ar trott som en gnu. Jag vill ha en lang dusch med bra tryck och varmvatten. Sedan vill jag ha en sang. Jag har redan lite hemlangtan (till Zanzibar alltsa)...


Jag sokte ju det dar jobbet som jag skrev om i forra inlagget. De vill se min portfolio och sen far vi se vad som hander. Om jag far det blir det till att gneta indesign hela december och aven gora den dar digitala fotokursen. Om jag vill ha jobbet vill saga... Blir ju kontorsjobb for hela slanten da... Ahhh vad ska jag gora med min framtid! Med mitt liv. Med mitt nu!


Dar var i alla fall underbart och jag har varit hemma hos familj och atit lunch pa golvet.

Kram. Tiden ar ute (internet alltsa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela