Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

helgbestyr

Publicerad 2008-07-21 09:32:05 i Allmänt,

Helgen har spenderats i goda flyttkartongers lag. Jag vet inte HUR jag ska lyckas få plats i mitt lilla,  lilla förråd. Har sålt av en del möbler men vill få ännu fler möbler sålda. Jag har dessutom slängt ut en massa saker i entrén till huset. Fort som attans går det för sakerna att försvinna. Studenter älskar gratis! Känns lite vemodigt att lämna lägenheten men som sagt, jag ska ju till Afrika. Det är faktiskt bättre än en lägenhet. Ja, snart ska jag till Afrika. Jag undrar när jag kommer inse att det faktiskt är verklighet och inte fantasi... Mest troligt aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela