Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

transport

Publicerad 2010-07-20 20:57:36 i Allmänt,

Chefen som var hemma med sjukt barn hade lite tråkigt idag och älskade att chatta på msn. Inte bra för min arbetsinsats så jag fick säga till lite snällt. Annars har arbetsdagen sett ganska okej ut. Åt rabarberkräm till lunch och längtade såååå på förmiddagen. Åh, så gott det är! Efter jobbet så pressade jag och Severin i oss pizzabuffé och därefter släpade vi oss med tunga magar (min något tyngre) till Barnens Hus. Vi tittade på barnvagnar och jag hittade en som jag föll för skarpt. Tyvärr så kostar den dryga 7000kr med spädbarnsinsatsen... Hoppas att jag hitta den på Blocket!
Här är mitt nya vrålåk att drömma om:
Ozone City heter vagnen och kommer från Emmaljunga (bilderna lånade från deras sida). Den verkar vara supersmidig och lätt att köra.
Min farbrors sambo frågade om jag känner mig rik nu när jag är med barn. Jag förstod då inte vad hon menade men nu gör jag. Ja, jag känner mig faktiskt rik. Känns som att jag bär på den mest värdefulla skatt i världen och inte mycket ont påverkar mig eftersom jag har min rikedom att falla tillbaka på. Men det är klart, alla barn här i världen är de mest världefulla! Så det finns gott om skatter. Vissa mer uppskattade än andra tyvärr...
Mycket mer än så hinner jag inte göra på en arbetsdag. Nu sitter jag och dricker Kråkbärsaft och tittar på solnedgången. Harmonin störs dock av en hip hop spelande sambo och en dundrande E18.

Kommentarer

Postat av: Tea

Publicerad 2010-07-22 11:41:16

Hej Gumman!

Vi har en EmmaLjunga Citycross som vi är jättenöjd med. Tänk på att små hjul inte är någon hitt i snö, slask och jag kan tänka mig vissa grusade vägar. Men otroligt smidigt om man bor och spenderar sin tid i stan.



Amningskudde är suveränt! jag tog med min till BB. Jag har så många tips som jag måste komma ihåg att berätta.



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela