Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

börjat shoppa

Publicerad 2010-07-21 20:51:22 i Allmänt,

För ett tag sedan var jag ju på bröllop för en av mina bästa vänner här i Västerås. Jag fick äran att även sälja på dem deras smekmånad och nu har de precis kommit hem. Så jag fick en fin bukett blommor idag för min insats och de hade varit såååå nöjda med allt. Så kul att höra men inte behöver jag blommor inte, det är ju alla våra arrangörer som gjort jobbet. Big credits till dem allihopa.
Den nyblivna bruden fick även äran att köra mig på en liten "blocket-runda". Jag hade spanat in en fin amningskudde och ville även titta på några soffor. För amningskudden fick jag ge 150kr, en ny ligger på runt 400kr ny. Och den är riktigt fräsch med Mumin på. Funkar även perfekt för måltider i soffan och under den bärbara datorn i knät! Soffan var likadan som min men en annan klädsel. Var dock inget för mig då den var gul och lite sliten! Älskar soffan jag har nu men den har vit smutsig klädsel och kommer nog kännas för liten i vårt nya stora vardagsrum. Så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på...
Idag föll jag. Jag snubblade på någon vänster och det såg ut att bli en otäck färd ner för en backe. Men jag han bara tänka "bäbis" och som ett mirakel lyckades jag ta emot mig innan magen fick sig en stöt. Uppskrapat knä och konstiga stickningar i handen känns lindrigt.
Sambon är spårlöst försvunnen. Jag ringde på porttelefonen och han öppnade. När jag kom upp i lägenheten så var han inte där! Hans plånbok och mobil är kvar... Lustigt.
Nej nu ska jag göra iordning lite kräm och goda ostmackor. Är ju helt plötsligt i vecka 20 kom jag på så nu måste jag köpa järntabletter! Halva graviditeten är typ avklarad. Lätt som en plätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela