Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

vackraste söndag

Publicerad 2009-03-30 09:51:54 i Allmänt,

Gårdagen var helt underbar. Den började med en härlig sovmorgon och lagom ostress hemma innan jag begav mig till tåget. Tåget tog mig till Stockholm och som sällskap hade jag Emma som skulle hälsa på sin gamla häst.

Stockholm bjöd på några timmar Mo. Vi letade böcker och fikade på Sturekatten. Som vanligt bjöds det på många skratt och dålig humor. Nej Mo, dina lår ÄR inte långa! Några timmar senare släntrade Miamoja in och hon var påpälsad upp över öronen. Stackar, efter 4.5 månade på Zanzibar så tycker hon Sverige är isande kallt. Miamoja kom med paket från hemlig beundrare. Det var en tavla, en kjol och en mystisk bränd skiva. Jag och vännen fikade på teaterbaren eller vad det hette. Sen åt vi mat på någon Hannas. Det var mums!

På tåget hem skulle jag njuta av min underbara nya bok  "The rough guide to Zanzibar", istället fick jag sällskap av en bakis Tokas. Tydligen fyller hans vän Robinson Robban år om några dagar... 

Väl hemma i min lilla lya stoppade jag in den brända skivan i min mac. Det var MIN låt. Snacka om en lycklig Kat. Äntligen! Som jag längtat.


kat and Mo, the goofy ones!

Bakisgrabben

Sötisvännen

De låååånga låren?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela