Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

energi

Publicerad 2009-03-24 18:25:51 i Allmänt,

Vem är det som suger ut all min energi? Jag känner mig inte närvarande. Trött på insidan, glad på insidan, men inget tar sig ut i verkliga livet. Som en trasdocka. Jag vet inte vad det är. Jättekonstigt. 

Jag kom precis hem från jobbet och såg solen lysa in genom mitt fönster. Jag blev jätteglad och var tvungen att sätta mig i soffan. Men med en suck. Som att inget är kul men samtidigt är allt kul. 

Något som är kul även fast jag kanske inte känner det, är att min käre Yussuf kommer från Zanzibar  maj. Han ska göra Europa och då blir jag inklämd i schemat. KUL!

Nu är jag hungrig och ska tvätta. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela