Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

Dagen yeah & ops!

Publicerad 2009-03-30 21:08:35 i Allmänt,

  • Sovit till 9- ops!
  • Pratat länge i telefon 2 gånger- yeah & ops! Underbart men dyrt. 
  • Läst i min underbara Rough Guide to Zanzibar - yeah!
  • Börjat plugga swahili igen- yeah!
  • Fikat på Waynes- yeah & ops! Det kostar pengar men var inget onyttigare än en sallad och en kaffe med mjölk.
  • Bokat klipptid- yeah!
  • Sökt jobb- yeah! Jag vill inte, för jag har ju redan bästa jobbet. Men vad ska jag göra?
  • Lärt mig vad jag ska tänka på om jag måste köpa marijuana på Zanzibar- ops! Snacka om att Rough Guide to Zanzibar INTE är skriven i Sverige.
  • Tränat core hemma- big yeah!
  • Dagens största OPS! Missade precis att köpa min underbara a-fil med en minut. OPS OPS OPS! Nu blir jag ju utan frukost. Sommartiden gör mig förvirrad...

Så här mår jag idag:

*bild på skrattande kat sökes*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela