Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

rice & noodle

Publicerad 2009-02-26 23:25:28 i Allmänt,

Vilken underbar dag. Började med en solskenspromenad till jobbet. Jag kände mig som bambi på hal is på grund av slasket, och kom sent till jobbet men solen sken. Solen sken och den värmde!

Jobbet var väl si sådär. Jag håller på med sånt som jag faktiskt är utbildad till. Jag gör ett bläddervänligt och intressant informationsmaterial. Det är inte så kul.... Fan också. Jag önskar det vore det. KAnske hade varit roligare med Indesign dock.

Men se. Så fort jag klev innanför dörren här hemma så ringde ex-sambon! Han undrade om jag ville ut och äta middag med honom och hans brasse-kollega med fjälla. Så jag och tiger gav oss iväg med de andra och åkte till Halstahammar för att äta på min chokladtjejs restaurang, Rice & Noodle. Så där satt jag med exet på ena sidan och... ja... tiger på andra sidan. Vi hade fantastiskt roligt alla fem och jag njöt verkligen. Alla verkade njuta och många asgarv slank ur oss. Best thursday ever! Önskar bara att jag hade fått tillbringa typ en annan torsdag, skärtorsdag, i Långviken, med  ex-familjen, skoter, våfflor och massa familjevärme...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela