Simply kat

Hellre frågvis än ovetande.

@ Frickan

Publicerad 2008-12-09 22:29:56 i Allmänt,

Sitter och myser hos ma gal. Hon har bjudit på supergod mat och hemmagjorda tryfflar. Släng er i väggen jobbet säger jag bara :) Jobbade första dagen på chokladplacet idag. Snacka om smärta. Jag har ju inte stått upp på ett halvår och så måste jag stå upp 6 timmar i sträck! Jag kommer vara död på julafton. JAg har kommit på att den bästa arbetsställningen för mig är med en laptop i sängen, då mår min kropp som bäst! 

Imorgon måste jag försöka få ihop lite julklappar till bror, bror och broren, vännerna på Zanzibar. Och sen kanske jag borde låsa upp min mobil någon gång...  Zanzibar-T, blir det någon fika eller?

Tror jag ska börja dra mig hemåt (en trappa ner), Frickan måste ju sova och jag borde packa upp min resväska.

Kom ihåg att allt har sin tid. 

Kommentarer

Postat av: Frickan

Publicerad 2008-12-13 16:03:22

Vad betyder "ma gal"?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kat

Har bytt ut resorna ut i världen mot resan i livet tillsammans med min son.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela